sts

Alla inlägg under september 2014

Av Elise - 30 september 2014 15:28

Vart ett riktigt dåligt pass idag.. Hade varken ork eller lust att gymma egentligen... Jag var nära på att stanna hemma, men pallrade mig iväg toll gymmet ändå, vart rätt segt... Och plus de träningsvärk i vaderna också... Suck.. Aja, alla pass kan inte blir bra pass :/ fast detta blir de enda gympasset den här veckan, för på lördag ska ja å mamma ju t Karlstad :) och de blir ingen träning imorn heller, för de e konfa-"möte" i kyrkan. Så de blir bara fredag kvar denhär veckan..

Mackor, kvarg me granatäpple-kärnor, och te

Av Elise - 29 september 2014 20:14

[Bild]

[Bild]

Då får man väl försöka att hålla resten av veckan nyttig :)

Av Elise - 28 september 2014 18:07

Äter förmodligen nåt mer lite senare också.

Förresten de brann ca 5hus bort från oss idag :o

Och såhär slutade huset med att se ut..

Av Elise - 28 september 2014 18:05

Dehär blev lunchen idag :) dock väldigt (!) starkt, de stod ingenting om stt de skulle vara starkt (de gjorde de på vissa) så då trodde jag ju såklart inte de, men jag vart helt svettig för stt de va så starkt :S vart snorig, svettig och fick tårar i början, haha..

De va oxfilé iaf ;))

Av Elise - 28 september 2014 09:47

Dehär blir min frukost idag :)) lite senare idag ska vi ju äta på restaurang, runt klockan ett tror ja de va, då ska ja kolla om dom har oxfilé ;))

Av Elise - 27 september 2014 17:47

Av Elise - 27 september 2014 13:08

Tog en tallrik med rester, och gjorde en Laxbit och la i :) dehär äter jag alltså nu, kanske blir lite pannkakor senare ;))

Av Elise - 27 september 2014 12:57

Den här helgen, ska vi gå på restaurang för att fira min morbror, måste gå upp typ nio då, för det är lunchen vi ska äta ute, och förra helgen vare match, helgen innan de var jag ju hos min moster och fixade i trädgården, sen helgen innan de kommer jag ihåg att jag gjorde nånting, men kommer inte ihåg vad det var... Och nästa helg ska jag och mamma upp till Karlstad, så ska mamma på någon slags kurs, med fransförlägning, hon kan redan göra det, men hon har inte gjort de på ett tag, och limmen har gått ut, så hon ska köpa nya, och liksom gå kursen för att "hålla igång" :) och jag ska följa med som "modell". Så då får jag ju fransförlägning på köpet ;). Sen FÖRHOPPNINGSVIS, så äre lugnt helgen efter de... Så jag åtminstone kan chilla en söndag :))
Så, hela september har kag varit upptagen..

Men, tightsen jag köpte igår var riktigt bra! :) dom satt hela passet, och behöver inte dra upp dom eller fixa dom en endaste gång :D riktigt prisvärda! 250kr kvalitét säger ja bara ;)

Ovido - Quiz & Flashcards