sts

Alla inlägg under december 2014

Av Elise - 31 december 2014 23:54

Dehär var mitt 2014! Och tack vare min kära mobil kommer jag ihåg det...;) men har ju också tagit bort en hel del bilder! Får se vad ja hittar då :)


Dehär gissar ja är i början på sommarlovet, ja kommer ihåg att jag, Tova och Isabell va, och vi gjorde någon smoothie ^^ de va riktigt skönt! Ja kommer ihåg hur glada vi va över stt de va sommarlov ^^

Och jo, vi håller ju på att bygga på Vårat uterum, och katterna gillade (och kommer säkert tycka de e kul nu till sommarn också) att klättra, haha :p

Åså kommer jag ihåg drakbåtsfestivalen... Med karuseller och marknadsstånd och sånt :) först var de fint väder, som snabbt slog om till regn å iskallt, haha :S men de va roligt ^^



Och så var jag med i SM, kom 2:a i min viktklass och ålder... Fast nej vänta när ja tänker efter så fanns de ju inget motstånd i min klass, så ja fick hoppa upp en viktklass och en åldersgrupp... Så vare ja :o och de fixk ja inte ens reda på förens efter, haha :p men ja har iaf matchen inspelad på en dvd!

Åså bara en varm och skön sommardag.. Som jag avnjöt med Irma och Tova, tror detta var en av de varmaste dagarna :)

Och nu hoppar ja tillbaka litegrann, förlååt, men nu är de iaf den faktiska skolavslutningen ^^

Och all god mat jag hann äta... Haha...

Åså har vi kommit fram till midsommar! Som jag firade i Orsa med lite släkt :)

Åså vare ju tältning! Inte en, eller två, eller tre, utan fyra gånger!

[Bild]

Dedär var Årsresumé 1 av 2!! Nu ska vi ut å skjuta raketer, så del 2 kommer sen!!:)

Av Elise - 31 december 2014 20:17

Dehär har ja hittills ätit idag ;) och snart äre efterrätt! För mig blev de vaniljkvarg å bär, för de andra pannacotta :) jag skulle också fått pannacotta men de räckte inte.. Så ja sa att ja inte behövde... Ett tecken kanske?:o

Men Aa som sagt så ska vi äta snart, vi har också lekt en del me katterna ;) dom har fått tittat å lekt lite när vi har åkt runt med en mini-helikopter haha ^^ först varom livrädda för den nu vågar dom slå ner den medan den flyger haha!^^

Av Elise - 31 december 2014 11:57

Dehär fick bli frukost, och förresten, de e sista december idag :ooo alltså de känns inte som dehär året har gått ens, ja kmr typ inte ihåg nånting från de :S hade ja gjort de hade ja kanske berättat om lite roliga grejer som hänt, men de enda som ja kommer ihåg e typ att ja va på gran Canaria i början på året och typ lite från i somras :S

Men vad ska ni göra för nå speciellt idag då?:) jag ska nog förmodligen äta gott ikväll å som vanligt skjuta lite fyrverkerier ^^ ska försöka äta hyfsat lätt hela dagen idag så ja kan äta ordentligt ikväll ;)

Av Elise - 31 december 2014 00:47

Internet försvann ett litet tag, å då fick ja värsta rycket :) ja hoppade ner i badkaret me badsalt i och hade ansiktsmask och skrubbade kroppen lite me skrubbhandskar, och åt mandarin å granatäppelkärnor :) myspys!

Av Elise - 30 december 2014 19:53

Nu har ja kommit hem från Ludvika me issa!:) vi tänkte ju gå på bio först, men vi orkade inte efter att vi shoppat lite haha;) hade me mig typ 450kr, och har med mig 200kr hem igen :) handlade med presentkort på Intersport oxh lindex ^^ åså åt vi på subwaaaay:3
Jag handlade då på Åhléns, Kappahl, Intersport, lindex, hemmakväll, å subway ;) sen bussbiljett dit ^^

Jo ja har förresten bara ätit frukost, smoothie å subway idag :o



Nu sitter ja i sängen å äter glass och dricker te, och kollar lite på yt ^^ och imorn äre nyårsafton :o damn

Hade också med mig den bärbara laddaren, och den funkade finfint;)

Av Elise - 30 december 2014 11:30

Dehär blev frukost, orkade inte göra något annat ^^

Men idag måste ja hitta på något! De kan vara nå litet, som en promenad tex, men nånting måste de vara! Ska kanske röja om lite på mitt rum nu när crosstrainern å allt är nertaget igen...

Av Elise - 29 december 2014 21:56

Äter lite gröt och pistagenötter! Mums :) förut tyckte ja inte om gröt så mycke, men ja har börjat tycka om de mer å mer :) synd att de inte vore nyttigare då ;)

Men imorn ska kanske jah å issa gå på bio :) och efteråt äta subway :p vi ska isf se Micke & Veronica, som hade biopremiär för 4 dagar sen :):)

Snickaren Micke och läkaren Veronica är båda runt 40 och nykära. Deras barn hatar varandra, exempel krånglar och mötet med svärföräldrarna blir en klasskrock. Den underbara sommaren i den bohuslänska skärgården blir inte riktigt som de tänkt sig.


Jag testade förresten också nagellacket som ja fick i julklapp från Divine :) riktigt nöjd!

Av Elise - 29 december 2014 18:59

Ca 1 h efter att ja ätit kvargen så åt vi hamburgare :D :D deee va läängesen.. Kommer inte ens ihåg när de var sist!! Men gott vare! :) nu är klockan 7, alltså typ 3h senare, å nu ska ja äta lite fruktsallad ^^ med päron i botten, sen äpple, och sist mandarin :)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards