sts

Alla inlägg under januari 2015

Av Elise - 31 januari 2015 20:03

Här blire mkt å äta på 1h :) först, tror ja är porterstek, haha, och nu ska ja äta de sista av blåbärspajen framför gladiatorerna :D ha en myspysig kväll..!;)

Av Elise - 31 januari 2015 16:29

Äter lite vitlöksbröd medan ja väntar på maten ;)

De har btw snöat hela dagen idag, och de har blivit asmkt snö :o
Jo, de e btw fortfarande ljust, å klockan e halv 5 ;) för typ 1 månad sen vare ju mörkt typ halv 4 :)

Av Elise - 31 januari 2015 15:56

Asså ja tycker verkligen ni ska pröva äppelkakan :o så gooood..! Finns ju i receptkategorin :)

Och utöver de äter ja också lite kiwi å vindruvor :)

Av Elise - 31 januari 2015 13:27

Folk som aldrig tränar vet inte känslan man får efter ett gympass, man blir så lugn å glad..^^ ja kände mig väldigt svag idag, vilket inte är så konstigt när ja inte har tränat på 2 månader, men de va skönt :D fårse om ja har nån träningsvärk imorn då :) dehär e va ja körde:

12 min uppvärmning på crosstrainer
Bulgariska utfall 10kg:
8x3/ben

Utfall 14 kg:
8x3/ben

Enbens-marklyft 12kg:
8x3/ben

Knäböj, 8x2 på vikterna:
20 kg, 22 1/2 kg, 25 kg.

Sen körde ja bara lite Benpress, 5 min på crosstrainern igen, och avslutade me 1 min planka :) haha, mina lår var de som skakade mest i plankan kan ja säga!



Nu sitter ja bara i köket och njuter, har precis ätit upp chiapuddingen, som ja tror ja har i min receptkategori, sen 2 äggulor från bakningen igår tillsammans med 2 hela ägg :) och som avslut lite räkor! Mumms :)) ska kanske ta lite mer räkor sen, beroende på hur mätt ja är sen ;)

Av Elise - 31 januari 2015 09:57

En macka me kokosolja å en me smör ;)
Fixk värma mackorna i micron så nu är dom varma och mumsiga:3

Men ska till gymmet idaaaaag :D fast ska redan dit om typ 1h så måste äta lite nu ;) men ja ska få skjuts dit, för mamma ska åka nånstans, sen ska min brorsa hämta mig ;) hade ja fått cyklar hade ja nog skippat gymmet du.. Och de har snöat mer också :s

Av Elise - 30 januari 2015 23:05

På ett passagerarflygplan påväg till London försvinner plötsligt flera passagerare. Samtidigt försvinner miljontals människor världen över och världen kastas in i kaos och förstörelse.

Left behind är en film som ja kan rekommendera! De är en action, och Nicolas Cage är med ;) då kan filmen ju inte vara dålig ;) Närå men den är faktist väldigt bra! Tycker ni ska se den!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards