sts

Alla inlägg under februari 2015

Av Elise - 28 februari 2015 20:18

Chillar just nu hos Tova oxh ska tjocka mig mycket denna helgen :D

för övrigt idag har ja ätit frukost, en Questbar och kycklingsallad från Max :)

Av Elise - 28 februari 2015 18:16

Nu fick jag nog tillbaka för förra gången jag va i Borlänge, då jag inte kom hem me nå kläder alls, kommer ni ihåg?:) idag fick jag mest med mig träningskläder hem haha, men nöjd är ja iaf!:D

Första grejerna e från H&M, andra från Gina Tricot och T-shirten från Intersport. Små-prylarna är från ÖoB

Och tro de eller ej, men jag köpte en bok, haha :D tänkte stt jah iaf kan ha nånting att läsa om ja tex ska flyga elr göra nånting sånt... Men jag måste verkligen ha tråkigt om jah ska ta fram en bok, haha :)

Av Elise - 28 februari 2015 10:39

Äter ananas, mango, äpple, å ett kesopaket :D håhå ja e taggad på att ja hittar nåt i Borlängeee, hoppashoppas:D

Av Elise - 27 februari 2015 21:25

En historia om ett frånskilt par som försöker uppfostra sin unge som. Berättelsen följer pojken i tolv år och undersöker hans relation med sina föräldrar när han växer upp. Filmad i korta perioder mellan 2002 och 2013.

Filmen är en drama, vilket ja oftast inte brukar kolla på.. Men denhär filmen e faktist ganska intressant :) den e dock 2h å 45 minuter haha, så har man tid stt slösa kan man kolla på denna!

Av Elise - 27 februari 2015 21:22

Hehe, Mumms ;) är inte så mycket, eftersom de typ bara e halv receptet minus banan också, men är inte så hungrig så :) kollar på film nu också btw :p

Imorn ska vi ju till Borlänge, å ja tror inte ja kommer komma hem me så jätte mycket, men vi får väl se :) hoppas ja hittar nå nice iaf!:)

Av Elise - 27 februari 2015 20:54

Haha vart kycklingsallad till kvällsmat ikväll igen :p vi äter de ganska ofta märker ja ;)

Träningen va ganska bra, vi körde mjölksyra 30 sek 4 ronder, alltså vi kör allt vi har i 30 sek, men vi står liksom på ett led så man vilar medan nästa kör, och den som nyss körde får hålla säcken för nästa. Vi gjorde de i onsdags också fast 6 ronder :p fast slog insida så har typ ont i hela underarmarna hah.. Asså jag slog me insidan av handen, inte me handflatan, men med typ "högst upp på fingrarna" eller hur man ska förklara.. Ja har börjat gjort de ibland av nån anledning.. Men ja fick till de sista ronden iaf, och kunde slå lite hårdare då också :p

Mitt kvällssnack sen ska bli 1 1/2 msk jordnötssmör, 1 msk kakao å 1 msk honung ;) kanske gör lite ändringar elr lägger till nåt men de får vi se då :)

Av Elise - 27 februari 2015 16:31

Dom här e goda du :D skulle lätt kunna äta bara smeten utan att den e fryst också!

2 msk jordnötssmör
1 1/2 msk kakao
1 - 1 1/2 msk honung (jag hade 1 1/2)
1 banan
Lite kokos att strö över

Blanda ihop allt förutom kokosen oxh bananen till en smet. När den är jämn, bre på smeten på bananen, och strö över kokos, in i frysen i ca 3-4h.

Dehär va verkligen gott, och kommer defenetivt göra de igen, de e ju så enkelt också :D de dryga är att vänta på den i frysen ;)

Av Elise - 27 februari 2015 16:27

Äter denhär goda saken :D fast har redan ätit lite av de men hehe ;) fryst banan me lite chokladklet på haha :D fast tror ja gilla halvan me kokos på mer än den utan :D

Ovido - Quiz & Flashcards