sts

Direktlänk till inlägg 20 juni 2016

Måndag

Av Elise - 20 juni 2016 13:53

Måndag idag! Och jag har åkt på en förkylning.. Jag är näst intill aldrig sjuk, men har ju ändrat min kost väldigt mycket på senaste, så är väl säkert därför.. Största delen av immunförsvaret sitter i magen!

Men iförrgår vare ju maxning i mark.. Jag satte 85kg rätt lätt, så han jag tränade med tyckte jag skulle gå upp på 95, och jag fick upp den men tappade greppet precis innan toppläget, så fick släppa stången.. Jag måste köpa vristband alltså.. Så inte de händer nästa gång också liksom..
Men sen lattjade ja typ runt.. Och satte ett till PR i dips? 9st! De gjorde mig lite glad :) sen avslutade jag med mage.. Lite random övningar me fotledsvikter typ.. Och planka! 4 min x 2 :p alltså 1 min på båda armarna, 1 min på höger sida, 1 min på vänster sida, och 1 min till på båda armarna.. Sen vila 1 min och gör om!:)

Sen igår kände jag att ja faktist hade ont i halsen.. Men jag hade tråkigt så tränade ändå! Men lattjade verkligen bara runt.. Körde typ en 10a på 40kg i bänk, overhead squats med bara stång, lite random marklyft i olika ståenden, frivändningar på 30kg (har bara kört med 20kg och en gång 25), och har tränat på att släppa stången i knäböj (haha), vilket man gör ifall man är själv och maxar, och inte får upp vikten, då sätter man händerna framför stången och skjuter bak den samtidigt som man "hoppar fram" å sätter sig på knä :p så tränade på de med 30kg bara.. Men sånt är bra och kunna!

Sen körde jag typ 2 set av militärpress och bicep curls ;)

Men jag vaknade 14 igår, men gick upp ur sängen 16.30 Och då gick jag å käkade kycklingsallad :) sen småtränade jag, chillade, och gick tillbaka och åt strips (hehe?) sen åt ja lite mer tror ja.. Men när ja kom hem sen runt 22-22.30 typ åt jag jordhubbar, köttfärssås, skinka, å baguette! Haha :p sen gick ja å la mig typ 01.30 men vaknade 12... Bara jag blir av med förkylningen så!

Och idag har jag inget planerat.. Precis druckit 1L citronvatten, och är sugen på pannkakor.. Så kanske blir något sånt till frukost.. Sen om jag ska träna så ska de vara promenad! Kommer säkert göra nånting typ frivändningar eller knäböj eller nånting.. Men då ska de vara lätt slltså.. Mer å "leka runt" typ.. Vill ej bli värre! Tänkte ju köra igång på riktigt med konditionen denna vecka! De gick ju sådär :(

Men nu ska jag göra någon frukost! Vi ses sen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards