sts

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2016

Måmdag

Av Elise - 15 augusti 2016 15:16

Då har skolan börjat! Helt okej första dag, började 08.30 och slutade runt 11.. Imorn slutar vi dock runt 15. På torsdag-fredag ska vi cykla till nåt ställe och sova där.. Orkar inte sånthär.. Skulle ej valt natur ;)

Men i lördags körde jag ju ett gympass! Körde knäböj (lättare), mage, och roddintervaller! Jag förstår inte hur, men har riktig gristräningsvärk i framsida lår! Alltså den är hemsk! De kändes verkligen stt man vart jtomlands.. Men att jag fick sånhär träningsvärk efter 9 dagar vila? Inte så att de va 90 dagar precis :p

Men jag körde då knäböj, magpasset nedan, sen roddintervaller! 2 minutersintervaller.. Körde x5 :) så 2 min jobb, 1 min väldigt väldigt lugnt tempo (bara för å återhämta sig) sen 2 min till.. 5 gånger! Så de blev sammanlagt 15 min :) började med en 2 minutersintervall direkt och avslutade med 1 min nedvarvning :)

Och igår gjorde jag inget speciellt alls.. Vilodag..

Och idag ska jag köra boxning! Wiii!:D va jättesugen på de i lördags och igår.. Inte lika sugen nu, men ska bli kul ändå!:D så äter lite preworkout nu.. Proteinglass och celsius ;)

Men nu har alltså skolan börjat.. Ny skola, nya rutiner, så de känns inte riktigt att man kommit in i de ännu.. Men de kommer väl tillslut!

Nu ska jag äta upp och chilla lite på youtube innan de är dags för träning! Vi ses!:)
Hade förresten träningsvärk i magen igår också.. De har jag inte ofta!


15 crunches med ben i luften
16 enbens-benfäll
20 sprinters
10 crunches
16 twisted plank
x4

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards