sts

Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av Elise - 4 oktober 2016 17:09

Puh, en av de två jobbiga dagarna avklarade... Men de är skolfoto typ i mitten på första lektionen imorn, så de e chill. Sen är de biologiprov sista lektionen.. Och jag ska gå till busstationen och vänta på min tränare där, för jag har nycklarna och ska vara med på nybörjarträningen.. Haha :p så han hämtar mig.. Skolan ligger nämligen 15 min ifrån där jag bor med bil, och min tränare jobbade som tur va här också.. Så de chill! Men måste alltså ta med mig jävligt mkt å äta imorn till skolan alltså.. Haha.. Men äter veganskt på torsdag istället för imorn :) för på torsdag slutar jag och en annan från ett annat program tidigare, och vi har 1h och 15 min på oss innan bussen går, så vi ska äta sushi!:D blir dock bara avokadosushi för min del.. Eftersom jag ska äta veganskt ;) men de blir Nice!

Men biologiprov imorn.. Måste alltså göra både svenska och biologi ikväll.. De blir väl Nice.. Eller inte.. Hinner jag ens båda är ju frågan.. För ska träna snart, sen äta å duscha sen gå å lägga mig..

Igår blev iaf preworkouten 1 paket kalkonbacon, en koffeinfri nocco, vattenmelon, och en riskaka med jordnötssmör och agavesirap!:D mums! Sen blev de bönpasta och kalkonbacon igen till middag, för båda paketen gick ut igår, så var tvungen å äta upp dom...

Och imorse vart de faktist bananpannkakor till frukost..! Gjort på 2 små bananer, 2 hela ägg, och 1 äggvita! Sen toppat med agavesirap;)

Sen har jag ätit 2 mindre bars i skolan, och en oatly-breakfastsmoothie direkt när vi slutade skolan.. Sen lunch då! Och ikväll blir det bönpasta, vattenmelon, och en proteinshake! Passet idag blir bänkpress, men lite lättare med högre reps, och löpning :) ska nog köra 5st 2minutersintervaller.. Så får de bli! Inte så taggad, men ja...

Nu ska jag chilla lite innan jag ska träna! Vi ses!:)

Skapa flashcards