sts

Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Elise - 7 oktober 2016 09:02

Wohoo, fredag:D hade dock varit gladare om de va cheatday.. Men icke! På senaste har de typ blivit cheatday både fredag å lördag, bara för att ja har de så tidigt (på fredagen alltså). Men jag ska ha cheatday imorn istället :) ska äta buffé då! Wiho!:D

Och jag åt veganskt igår istället för i onsdags :) så istället för å äta typ 10 avokadosushibitar åt jag buffé.. Haha! Men höll mig faktist till veganskt då;) 95 spänn för 17 avokadosushibitar (haha) sen en hel tallrik med ris och klyftpotatis i sweet chilisås och soja!:D de va gott ;) sen melon och vindruvor till efterrätt!

Igår kan man verkligen kalla de en refeed day... Åt väldigt mycket om man säger så;) åt typ 1/2 burk jordnötssmör :p och massa aprikoser å sånt!

Körde ju boxning på morgonen först.. Drack en celsius och åt en banan innan passet, sen under passet blev de 17 ronder sparring/uppgiftsparring. Efter de va man slut;)

Och efter de drack jag en smoothie på havremjölk, dadlar, banan, och hampa! Och åt massa annat ;) typ fröknäcke, aprikoser, jordnötssmör..:p

Och ikväll äre boxning :) undrar vad vi ska göra... Hoppas de blir nå kul :p

Vet inte va de är med Denhär dagen, men jag är jättetrött? Alltså jag kom knappt upp ur sängen, å ja har ändå vart vaken 3h och skulle kunna somna närsom! Vi börjar om en kvart så ska kanske ta en liten snabb powernap..

Men sen imorn är planen att köra ben, sen ska jag faktist knäcka ryggen:) skönt, för har haft väldigt ont sen matchen.. Och problem till och från innan de. Sen cheatdaayyyy, wihooo!:D

Men nu ska ja sova lite snabbt, vi hörs!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards