sts

Alla inlägg den 16 oktober 2016

Av Elise - 16 oktober 2016 20:54

Ingen söndagsångest idag inte, alla lärare är borta på eftermiddagen imorn, så vi har bara lektioner på förmiddagen.. Vilket betyder att vi bara har spanska sen slutar vi!:D men då ska jag se till att jobba lite hemma, eftersom vi åker till Tyskland med landslaget veckan efter.. Och matte har jag inget annat val än å plugga för enligt planeringen ska vi jobba kmorn ändå...


Men igår körde jag ju ben.. Och satte ett nytt pr i knäböj! 70kg!:D de gick dock lätt, hade säkert kunnat tagit 72.5 eller 75, om jag inte hade gått på 70 direkt.. Hela benpasset ser ni nedan:)

Och jag har äntligen gjort klart kemin idag också.. Wiii:) pch bastat 2 ggr;) kemiprov på torsfag..

Men imorn är planen löpning och chins som första pass! Sen boxning på kvällen :) Wiho!

Frukosten/lunchen idag blev bovetepannkakor med massa gott på, sen blev snacket en kopp te och en oatly-smoothie. Och middagen blir 1 paket kalkonbacon, 1 lohilo, och en avokadomacka me glutenfritt bröd!:D

Men nu ska jag äta sen gå å sova.. Vi ses!

Pizzan från i fredags.. Den saknar jag:p

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards