sts

Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av Elise - 20 oktober 2016 09:14

Snart är veckan slut! Bränt av ett benpass nu på morgonen ;) så 6 pass gjorda för veckan :) kommer antingen vila ikväll eller köra nåt lätt. Imorn är de boxning, nåt pass på lördag som jag inte bestämt än, vila på söndag, boxning på måndag, möjligtvis ett pass på morgonen också. Sen åker vi ju till Tyskland på tisdag. Då kommer de bli som vilodag för ingen har match på tisdag.. Är bara invägning då:)
Och jag sov ungefär 6h inatt, sen åt jag en banan och drack en nocco innan gymmet :) benpasset ser ni nedan.. Knäböjen kändes inge bra alls idag, så gick inte över 50kg... Man ska lyssna på kroppen! De kändes ganska tungt, så jag stannade på den vikten. Jag var nära på å gå hem efter knäböjen alltså hahah för de kändes inge bra alls. Va trött å hade ingen ork. Men jag fortsatte passet, å de kändes bättre å bättre :) tillslut vart de ett rätt bra pass ändå!:D de e jag glad för :)
Så nu sitter jag på bussen, å spanskan börjar om en timme. Sen är de lunch, svenska, å engelska, sen slutar vi!:D skönt! Sen är de en dag imorn, helg, Måndsg, sen åker jag ju till Tyskland och så är de höstlov veckan efter! Woho!:D kommer dock förmdoligen få plugga en del på lovet, men äsch.. Ska försöka få undan så mycket av matten som möjligt denna v och på måndag nästa vecka då... Så kanske jag har de klart/hyfsat klart iaf :)

Men efter träningen idag drack jag en proteinshake med havremjölk och päronproteinpulver, och sen en smoothie på 1 banan, 4 dadlar, 2 dl mandelmjölk och hampaprotein!:)

Nu ska jag hålla koll på vägen så ja inte blir åksjuk.. Vi hörs!


Knäböj: 15x2, 20kg
12 reps: 30 kg
12x2, 40 kg
50 kg: 10x4

Utfall bakåt: 16x5, 18kg

Höftlyft: 12x4, 52.5kg

Donkey kicks: 10x2/ben, 17.5kg
10x2/ben, 20kg

Hoppande utfall med hantel: 20x3, 8kg

(Första bilden var preworkouten igår)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards