sts

Direktlänk till inlägg 9 december 2015

Preworkout

Av Elise - 9 december 2015 16:10

Dehär blir onsdagens preworkout :) lite blåbärsglass gjort på 2 frysta bananer, massa frysta blåbär, å 2 skopor vanilj"proteinpulver" från alpha plus, 2 riskakor, 2 steka äggvitor, å en true :) har nämligen fått i mig dåligt med protein idag.. Och idag har ja faktist inte vart i skolan heller.. Mådde illa när ja vakna, så ja stanna hemma, sen fick ja nå kosttillskott av mamma å vart bra på nån timme.. Så ikväll blire träning!:) å då ska vi ta kort till tidningen också.. Uh, hatar å va med på kort.. Men ja hade tydligen fått pris som bästa ungdom på SM också!:D så skulle få nån pokal också :) de blir nice!

Och eftersom ja ha hemma idag åt jag ju då lunch å så hemma.. Men alltså, har ja tyckt stt vi har dåligt med mat innan så är ju de ingenting i jämförelse med nu! Vi har liksom ingen proteinkälla alls kvar hemma, förutom de 2 äggvitorna som ja stekte på nu, sen tror ja vi har en förpackning bönor också.. Men har iaf slängt in en till regnbåge som vi hade i frysen på tining i kylen.. Gjorde de imorse.. Och alltså, idag hoppas jah verkligen att nån handlar! Kom igen! Slut på glutenfria havregryn är de också.. Fick ta vanliga idag.. Och ska äta vanliga fram tills januari ungefär, då jag å mamma ska va glutenfria ett helt år.. Lycka till säger jah bara haha!

Men Lunchen idag blev då morötter (de 2 sista som fanns) med potstis å chasewnötter i ugnen.. Yep. Det va allt. Men höll mig tydligen mätt på de haha :p och frukosten gjorde ja bara vanligs gröten, fast med vanliga havregryn då, med den sista bananen å de sista russinen också.. Hahah! Tragiskt dehär!

Och mellan frukosten å lunchen drack ja en kopp te av riven ingefära och den sista citronen.. Haha.. Mamma sa att anledningen till att ja typ vart förkyld-ish i lver 1 månad kan va för att min kropp är utmattad.. Så har tagit C-,D-, å magnesiumtillskott de senaste dagarna.. Hoppas de blir bättre.. Men till jul kommer ja vila upp mig å äta väldigt massa så då borde kroppen iaf få vila ordentligt..!

Men nu ska ja äta upp så sticker ja på träning sen :) vi ses imorn!

Juste, igår blev middagen glutenfri fusilli med 1 burk champinjoner och 1 burk bönor.. Va lat okej haha..:) och juste 2 knäckebrön med kalkon å smör också..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards