sts

Alla inlägg den 27 december 2015

Av Elise - 27 december 2015 11:37

Ingen söndagsångest idag inte ;)

Träningen igår gick bra :) bättre än ja trodde ;P men de va ba lite lätt teknik, sen stretching efteråt, och när ja kom hem åt ja en smoothie gjord på 2 bananer, 1 äpple, chokladprotein, och 1 msk mighty greens :)
Sen chillade jag, hade ansiktsmask, åt mellis vilket var de sista av julskinkan och 3 knäcken med stekta champinjoner och stekta äggvitor :) sen kollade jag på en film, creed, som va rätt bra!:) den rekommenderar jag ^^
Sen blev middagen kokta rödbetor och maaaassa fiberpasta.. Haha :P men orkade inte görs nåt annat..

Och alltså, halv 7 imorse skulle min katt hålla på inne i mitt rum.. Först höll han på under min säng, längst in mot elementet och gjorde nånting,så ja fick dra fram han därifrån, 2 ggr, sen kastade ja ut honom ur mitt rum typ 4ggr, och han kom tillbaka å hitta nå presentatörernas å hårsnoddar å höll på å leka me å äta upp, så ja kastade ut honom igen å stängde dörren (varför ja inte stängde dörren innan är för att den e krångligt att stänga, å ganska högljudd, för ja har massa galgar å kläder son hänger i dörröppningen..). Men då såklart började han klösa på dörren istället.. Men hade slutade till slut som tur va..

Och nu är klockan halv 12 igen.. Alltså de blir alltid att ja äter frukost nu, fast ja lägger mig mellan typ 00-01, för ja vaknar alltid nån gång under natten av olika anledningar så ja sover alltid längre än 8-10h... Drygt.. Menmen!

Frukosten idag blir i alla fall nästan alla kvarg som va kvar sen lussebullsbaket, ihoprört med lite kokosmjölk och värmda frysta jordgubbar.. Toppat med 1 dl müsli.. Sån lyx ja..;) men nu är kylskåpet näst intill tomt igen.. Inga ägg, kalkon, eller typ någon proteinkälla alls.. Tur att ja har proteinpulver just nu alltså! Sen har vi 1 banan kvar, å lite äpplen å apelsiner..

Men idag tänkte ja först träna, men tar de nog på tisdag istället, som vanligt.. Då kunde mamma också :P fast då blir å träna typ 8.30 Så måste gå upp typ 8.. De får vi hoppas att ja orkar!

Och resten av denna dag då.. Jo först ska jag leta på min mobil som mystiskt försvann, sen kanske ja ska bada eller kolla på film, eller något annat myspys :) kanske baka lite mer scones, vem vet..;)

Ovido - Quiz & Flashcards