sts

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Elise - 15 juni 2015 18:06

Yeeeey, nu är pizzan precis klar :D MUMS! Jag å mamma ska dela på denna, för min brorsa har hämtmat för hann inte gö en vanlig pizzadeg..
Ja va btw ute å sprang också :D ja jörde "intervaller", så allt tog 1/2h :) sprang först 10 min, sen körde ka "intervallerna" i en kvart, och avslutade med 5 min jogg :) "intervallerna" va då att ja joggade långsamt i 1 min, och lite snabbare i 3 min, 4 ggr, så de blev en kvart :)

Och om kke 1 - 1 1/2h ska vi upp t issa å tälta ;D de kommr bli nice! Ska "fuska" lite, kör ju på iifym ;)

Av Elise - 15 juni 2015 14:36

Hehe! Äntligen får ja min gröt :D har vart sugen på risgrynsgröt i 1v :p brukar få sånnadär konstiga sug ibland ;)
Ja funderar faktist om ja ska ut å springa innan ja ska fuscha :D men ska nog inte gö nåt seriöst träningspass då, utan mer bara för att få komma ut å känna luften :) då kan de bli mellan 10 och 40 min typ ;) beror på vad ja känner för! Men vi fårse :)
Och ikväll ska kanske Tova, jag, och Isabell tälta :D nice! Äntligen när de e lite varmare ute ;) och innan de blir de pizzaaaa :D fast den nyttigare versionen som ja har recept på i min blogg ;)

Av Elise - 15 juni 2015 12:26

Nu känner ja mig duktig :) har strukit 3 gardiner och diskat medan mamma har jobbat ;) och lunchen får böi 1 msk jordnötssmör med 1 banan, litr på tallriken å lite i kesoburken, sen resten av keson, alltså halva förpackningen, sen 2 knäcken med kalkon och lite av keson! :) och vindruvor..;)
De blir förmodligen inge bad idag, på sin höjd att vi cyklar runt lite, hah! För de e väldigt blåsigt och vädret är ju intr på sin topp..
Men nu ska ja kolla ett avsnitt av oitnb och förhoppningsvis orkar ja pallra mig upp å stryka klart gardinerna! Då kommer ja va nöjd :) för skulle ha strukit dom för nån månad sen..

Av Elise - 15 juni 2015 10:34

Här har vi ännu en sötbomb t frukost!:D mums! Detta e så gott! Gröt med äggvitor, sen banan, blåbär, jordgubbar, å russin! Så gott! Dock dom sista jordgubbarna :/

Idag verkar vädret skifta lite, men om de blir varmare så ska nog vi sticka å "bada" sen :) venne hur mkt t bad de blir ;)

Ovido - Quiz & Flashcards