sts

Alla inlägg den 9 november 2016

Av Elise - 9 november 2016 12:21

Halva veckan klar, ganska exakt också;) ska boka utlandsresa senare idag! Woho!:D sen leta bikini...;)

Och ikväll är de boxning :) sparring! Är taggad men ändå inte.. Har känt mig slut i kroppen senaste månaden.. Och de blir inte bättre heller. Träningen i måndags gick skit, och igår hade jag ingen energi alls. Skulle kört ett benpass men blev bara knäböj och 1km jogg... Sen sparring idag då. Om jag har energin senare i veckan ska jag köra ett helt benpass! Värmde upp dåligt igår ickså.. 1 set på 20kg, 1 på 30, 1 på 40 sen 5x5 på 50, avslutade med 12 reps på 20kg igen.. Och jag har träningsvärk i benen idag.. Fyfan. Aja, hoppas energin kommer tillbaka väldigt snart! SM om en månad!

Och igår åt jag en spännande frukost... 1dl havregryn (gjort till gröt) med 1 banan och en proteinpudding! Vart väldigt gott faktist :D
Sen åt jag lax med sötpotatis och sparris till middag.. Och ananas ;) mums! Och preworkouten var 1/2 avokado och kyckling... Haha:p

Och imorse åt jag lussebullsgröt igen :) la ut recept för inte så länge sen! En banan efter första lektionen, å lunchen var sallad, keso, gurka, morot, ärtor, å lite ris med nå kycklinggryta med kokosmjölk! Sen efter matten ska jag äta en bar. Preworkouten blir 1 riskaka med jordnötssmör och agaveisrap och förmodligen en nocco.. Och middagen blir ett kycklingbröst och sallad:) japp!

Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards